Monday, November 15, 2010

Kembali

Salam.
Aku kembali lagi setelah 'cuti' berblog selama 3 hari. Dari hari Jumaat sampai Ahad semalam aku ke Miri. Bukan untuk suka2 bercuti atau makan angin. Aku terpaksa menghadiri peperiksaan khas nak jadi guru, Sabtu lepas. Nak tak nak terpaksalah turun ke Miri. 
Pemergian aku ke Miri ini pun bukan jer pasal peperiksaan, tapi boleh dikatakan untuk menghiburkan hati yang gundah ini. Kira bercutilah juga walaupun masa yang singkat. Nak citer kat blog ni, sayang takder gambar aku amik masa kat Miri hari tu. Boring jugak kan kalau citer takder gambar2... 
Dan, apa kata aku insert jer gambar2 bandaraya Miri yang aku grab dari Uncle Google....
pemandangan Bandaraya Miri di kala malam

pemandangan dari atas


2 comments:

Lovely Bella said...

waa.. rase cam menarik je blog nih.. bella singgah ye n komen2.. boleh kan... meh singgah jugak!

Unknown said...

Lovely Bella, boleh jer.... Dialu-alukan.....