Tuesday, November 23, 2010

D.E.M.A.M

polar bear pun boleh demam(sapa suh dok kutub sana)
 Nampaknya aku dah start nak demam... Aku rasa sejuk semacam... Orang lain panas, aku rasa sejuk giler... Kenapa pulak waktu ni sakit nak datang...? Tekak pun rasa perit semacam kalau nak telan makanan atau minum air... Wah...  Inilah part aku tak suka... Jadi rockers perempuan plak... Suara serak-serak basah gitu.... Dan masa-masa sakit ni, akulah manusia paling tak suka makan ubat... Kalau ubat pun, aku sanggup telan Paracetamol je. Dan kalau gi klinik pun sekadar nak minta surat MC. then, ubat-ubat yang dibekalkan nanti, sure tak kan habis. Selalu klinik bekalkan antibiotik(kalau selsema sekali), dan MESTI abis... Tapi lain jadik kat aku. Gerenti akan baki lagi... Mana tak susahnya penyakit nak datangkan.... Kalau nak elak demam jadi teruk, aku syorkan korang baca blog ni Please dong! Adalah dia terangkan serba sedikit mengenai mengelakkan demam secara biologi(bagi yang tak suka makan ubat macam aku ni haa...)

No comments: