Sunday, November 21, 2010

Farmville Oh Farmville

Salam Ahad....
Farmville oh farmville.... Aku dah lama main ni... Setahun lebih dah... Kalau ikutkan 2 kali bulan Ramadhan berlalu... Memang gilerlah main ni. Aku penah stop kejap. Dah tu sambung balik bila tengok kawan-kawan Facebook aku main macam best jer. Yelah dulukan aku main, tak ramai sangat kawan main, kawan-kawan Facebook pun tak ramai. Bila makin ramai kawan Facebook, barulah aku sambung main. Itupun ada kawan-kawan dah atasi level aku. Buat masa ni aku dah nak masuk level 66.. Sapa ada di antara korang nak menambah 'jiran' Farmville, add jer aku ni.. Sedia meng'approve'kan permintaan menjadi rakan. Dan semestinya, pada sesiapa yang rajin bagi hadiah, pasti aku balas... Jangan risau, beb.....
Inilah hasil setahun... Kalau betul-betul kan bagus... Kaya den....    



 Kebun aku ni taklah cantik sangat.  Sedang-sedang jer. Semua bangunan-bangunan aku masuk stor dah.. Tinggal kandang, reban, pokok-pokok dan kedai jer....

No comments: