Wednesday, April 14, 2010

BERKURUN LAMA.....

Salam...
Wah...Lama sungguh aku tak bercerita kat sini... Cuma, menjenguk-jenguk sahaja.... Itu pun malas nak buka tau... Sibuk yang amat... Ngan exam-exam lagi... Membuatkan aku jarang nak online... Kecuali facebook.. Heheheee.... Kekadang tu, kekangan masa yang membuatkan aku takder masa nak mengupdate blog aku ni... Tapi tak per. Skang ni da masa. Gunakanlah masa yang ada sebelum aku sibuk kembali. Kalau malam plak, penat kan main... Kekadang tue, bila masa nak online atau tengok tv, bukannya aku yang aku tengok tv, tapi tv atau lappy aku tengok aku... Hahahahaa.... Begitulah 'kesibukan' aku sampai tv tengok aku...
Ok, out dulu... Nanti2 aku cerita lagi......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails