Tuesday, January 25, 2011

MOOD OF THE DAY

Mood aku tak berapa nak ok hari ni..

Mood tengah menyampah...

Omputeh cakap annoying...

kalau dah menyampah ngan orang tu, muka dia pun aku tak nak tengok



Huhh... Tolonglah... Jangan buat perangai ngengada depan aku ni...

kucing pun reti buat muka menyampah kat orang yang buat dia menyampah...
Entahlah.. Hati aku hari ni macam pelik jer tengok orang berperangai jelik. Not to hate them, but what they had done, makes me feel annoying.
 
Satu lagi, kadang yang mengedik ni selalu bikin panas telinga nak dengar. Macam ada satu minah ni. Kalau customer lelaki datang kedai dia, tak pun datang tempat aku bayar bil, mulalah suara buat-buat manja, comel konon.. Puiii...... Huhhhh.... Tapi cakap ngan sesama dia macam nak telan orang jer.  Tak penat ke, buat-buat macam tu. Cubalah natural... Plastik tol...
 
"Tengok muka aku ni dah tahap menyampah imfiniti dah. Boleh tak buat macam biasa aje"
Jangan komplen pulak aku buat muka marah... Tak pasal-pasal kena 'soundtrack' oleh aku. 
Ada faham???!!!!
 
Apa tengok-tengok...  Huhhhh.. Menyampah nyah...
Psst:
> Kalau kena ngan caranya, aku ok
> But please, kalau aku tengah dalam mood macam ni, tolong jangan banyak tanya dengan soalan putar-belit. Aku ni cepat hot....
> Aku manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

1 comment:

Artzlizan said...

kena luahkan...biar dia sedar...