Saturday, September 29, 2012

(Terkilan+Sedih)+Boring

boring...dah ler tinggal sorang..member balik kampung sat...dan aku tak tau nak buat apa dalam 3 hari setengah ni... keja? aku dah tak keja lagi... dan perlu cari keja baru...jujurnya,aku lagi terkilan ngan keja lama aku tu...mana nak cari pekerja setia dan jujur macam aku ni.bukan nak ninggi diri, tapi itulah aku yang sebenarnya.sukar mana pun keja, aku tetap setia dan patuh akan arahan bos...sedih tau...aku niat,aku hanya akan berhenti jika permohonan keja yang aku pohon diterima dan menerima aku bekerja...sebab menunggu itulah, aku kena keja sementara selagi boleh....sedih...terkilan...nak nak cekau duit,nak bayar loan PTPTN lagi..macam tak pernah nak kurang jer...makin up adalah...

macam ni lah keadaan aku...fikiran masih lagi kosong..perlukan semangat...

No comments: