Monday, May 2, 2011

You Can Follow Me or Not... It's Up To You...

Ok... Malam ni nak membebel pasal segelintir blogger yang mengamalkan 'i follow u, u follow me back'... Ok sapa tak nak ramai pengikut(macam ketua ajaran sesat aje nak panggil pengikut)... Aku pun nak sangat-sangat... Bior pun pengikut tak ramai, tapi syukur sangat-sangat... Ada gak yang sudi nak membaca bebelan aku ni...

Aku berblog ni sekadar untuk mengeluarkan pendapat aku, berkongsi cerita, tips, petua(kalau ada)... Jadi blog aku ni hanya sekadar blog yang simple dan santai... Aku tak paksa orang nak ikut... Aku pun kalau nak ikut blog orang lain, aku akan selidik, baca kandungan blog dia macamana... Kriteria blog yang aku ikut tak spesifik. Sebab kalau aku rasa blog tu best, santai, humor tapi ada pengetahuan, aku ikut... Kekadang ada orang suruh ikut blog dia, tapi blog dia tak menarik mana minat aku, aku minta maaf bebanyaklah... Bukan tak nak, tapi tak menarik minat aku. Aku ni jenis tak kisah blog orang macamana, blog resepi ke, blog travelling ke, penulisan ke, kesihatan ke, fakta auta ke, blog tutorial... Aku jenis tak kisah. Tapi yang menarik minat aku adalah cara penyampaian, penulisan dia... Jangan sampai cerita dalam kelambu dia, sudah.... Faham-faham sendirilah...

So, kepada pelawat blog aku, aku tak paksa korang nak ikut ke tak... Pilihan di tangan korang... Nak ikut, aku berterima kasih ngan korang sebab sudi ikut blog aku yang tak seberapa ni. Kalau tak, aku terima ngan hati yang terbuka... Dan berterima kasih sebab sudi melawat walaupun tak jadi pengikut blog aku ni... Jadi pelawat-pelawat pulak, tak yah nak paksa-paksa ikut blog korang... Terpulang penyampaian korang macamana...

Kepada pengikut-pengikut a.k.a Sahabat Blog Ungu, terima kasih...

4 comments:

Firdaus Life said...

setuju sangat. following ni mane bole paksa2. mane yang best kite folow

Maria Jaberi said...

betul tu,bro...kadang blog simple tapi isi best,menarik ati,ikutler..ada tak ikut tu,kira baik dah baca blog mereka..

vivien_capri said...

I folow u ya ekeke ..

Oya, napa blog resepi ktk sik aktif g? Best try resepi2 org ni..ekekeke

Maria Jaberi said...

vien:munlah ada dapur kedirik n kelengkapan dapur yg lengkap, sure aktif....hihihiii...