Friday, January 20, 2012

[Video]: CNY 2012 - Nasi lauk you never taste before ! 你从来没吃过的咖哩饭!

Pertama kali, aku tengok video ni dari blog salah seorang kawan aku, Khadijah. Masa tu aku tak dapat tengok the whole video ni. Biasalah quota broadband aku masa tu dah abis, apalagi line jadi lembab... So, keesokannya kat tempat keja aku balas dendamlah tengok video ni...


Sedih dan bangga pulak jadi anak Malaysia... Sedih sebab jalan cerita dia... Sikit lagi air mata nak mengalir.. Tak pasal-pasal hidung berhingus.. Customer pun menengok semacam jer. Nasib tak meleleh air mata..

Bangga sebab inilah video 1Malaysia tanpa ada dialog/lirik kutuk mengutuk, menghina sesama kaum.  Dan yang buat video ni aku rasa Chinese. Tak macam yang artis seorang, asal rap jer mengutuk, menghina..

Pada siapa bikin ini film, GOOD JOB!!!
And HAPPY CHINESE NEW YEAR....
Peace yo...

No comments: