Thursday, March 18, 2010

"Rupa-Baru"

Salam...
Heheheee.... "Rupa-baru"??? Apa-ke-benda yang baru ni??? Jeng2... My lappy was reformatted with new-look... With Window 7... Lerrr.. Tue pun nak heboh ke, Maria???? Alaaa... Orang lama dah guna Window 7 ni... Tapi aku baru jer hari ni... Aku ni tak terror sangat dalam Window 7 ni.. Lambat sikit nak pick-up segala function... Tapi kalau dah keja aku yang berkaitan ngan pc sikit2, jadi faham ler sikit2... Akhirnya Ah Siang tolong aku reformat lappy aku ni tadi... Heheheeee...
Aku sebenarnya takder citer yang baru... Saja2 kan menaip... Rindu pulak menaip n baca blog. Dah tue bikin aku nak blogging malam ni...Sesambil tengok tv... Dashyat sungguh... Selain tue, nak membiasakan diri mengarang... Sebabnya, tak lama lagi, ada exam SPA bulan April nanti. Walaupun tak berkaitan, tapi sekurang-kurangnya ada gak persiapan 'mengembang'kan idea... Ye tak???

No comments: