Tuesday, March 9, 2010

Moody

Hari ni betol2 buat aku moody teramat sangat... Nak tau naper?
  1. Jadik orang tengah tak best langsung... 1 sen pun aku tak dapat... Kalau aku ni jahat, nak jer aku kasi harga up sikit, kira aku amik persen sikit.... Ingatkan tadi da kuih tu nak bagi kat haku, tapi bagi kat orang yang nak beli tue... Ketara sangat nak kene puji nama die ni oleh guru2 malaya ni... Langsung tak teringat penat lelah aku nih..
  2. Result KPLI MTeST kuar arinie... KPM reject permohonan aku... Sedih betul... Kan men lagi KPM kata perlu ramai guru terutama di pedalaman2... Aku sedia menyemai bakti, tapi KPM pandang sepi. Kat Sarawak ni, kalau bukan orang Sarawak sendiri yang sudi mengembara ke kawasan pedalaman, sapa lagi. Guru2 Malaya??? Mungkin pegi, tapi untuk seketika jer. Dah tu merengek la nak minta tukar kat tempat sendiri atau kawasan bandar...
  3. Adalah customer hampeh hari nie... Mentang2 anak tue baru merasa hidup dunia luar, dah pandai2 ajar mak dia benda pelik2... Nak report, report la... Macamlah kitorang takut sangat..
Hmm.. Tue kisah2nya yang menyebabkan aku moody... Ada jer sebab lain. Tapi 3 di atas adalah penyebab utamanya...

No comments: