Sunday, January 3, 2010

Malam Yang Sepi

Hmm... Ntah pa2 jak la title blog aku tok... Aku pun sik tauk nak ngkah pa... Sunyik jak malam tok... Hubby awal tido malam tok... Senyap jaklah hp aku. Tapi ntah dalam 2,3 hari tok aku asa kedak len jak... Nak padah pun susah juak nak describe. Tapi nang asa sik nyaman... Something would be happen, and I dunno what is it??? Mun benda sik bagus, nauzubillah... Mintak2 dijauhkan... Orang padah, suma ya rahsia Allah SWT bha... Kejap tek blackout. Time tengah menikmati megi tek, trus gelap dunia hamba. Masa kat dapur, sorang gik ya. Nang asa takut ada... Ketar2 nak ambik hp... Nasib la hp ya da light, dapat juak di on untuk menerangi kegelapan hamba..cehhhh...
Tapi, seb bait kejap jak.. Mun sik panas lah aku tido..hehehehe......walaupun blackout tadi, abis juak megi tek, kembang dah juak. Apa sik, aku sempat gik masuk bilit masa blackout tek. Megi kutinggal jak kat dapur(bertutupla)... Lapar pun pasal. Mun sik, tahan jak kelaparan. Aku sik makan nasi pun malam tok. Makan makanan yang ganti nasi. Pa sik, pagi tek, bekpes ngan mee kolok. Nang banyaklah kedey ya berik mun aku order bungkus(biasalah aku tok, regular customer la katakan)..Heheheee.... Dah abis ya, nang aku bz memanjang sari tok... Nama jak hari Ahad, tapi aku keja... Berkidmat untuk pelanggan....Walaupun sik pernah dihargai. Bz siapkan keja registration... Sik ku maok gik tertangguh2... Kelak system error, payah... Makin banyak keja...
Hmmmm...huargghhhhhhhhh... Mata dah polah sign suruh aku tido... Astafirullazim... Setan tetak jak nengar aku nguap.... Apa pun aku cau lok... Esok2 sambung gik...

No comments: