Thursday, January 7, 2010

Hampeh Lagi...

Pa jak hari tok... Alu jak angol palak ku nak mikir... Ingat dah ok ritok, tapi still de same... Sakit dah palak ku... Hari tok aku jadi mangsa penghinaan gik.. Apalah punya olang... Nya ingat diriknya Tuhan ka... Mentang2la orang Brunei, orang kaya(tapi sikla hensem ney pun), boleh ska2 ati nak hina orang... Palak dak paloi... Aku sedar aku bukannya cantik, tapi aku bersyukur sebab aku ada semuanya pa sepatutnya. Cuma rezeki jak lain2 dari orang len...
Geram alu ngan sidak... Mun masuk sidak masuk kedey tok gik, n menghina aku, ada jak aku polah... Polah benjol kat palak sidak pun ok... Lum penah orang diat aku benar2 ngamok... Mun nak diat aku mengamok, tunggu jak... Ada masanya....
Dahlah angol orang hina aku, ada gik orang yang benar2 polah aku bengang... Hari ya kan men terminate nya mpun broadband, dah ya nak reconnect... Masalahnya, nya bukannya call barred... Status inactive... Paling cepat pun dalam 24 jam bekerja. Tapi selalu; mun malang nasib, maok2 3 hari bekerja.... Tokey neo padah orang ya guru besar. Yang pelik alu, susah nak nya faham.... Bengang lak aku rasa......

No comments: