Wednesday, June 19, 2013

10000

Assalammualaikum....

10000 itu merupakan pageviews blog ini... Terima kasih daun keladi.. Otai akan berkata, apalah sangatkan. Tapi bagi saya ni, blogger picisan, itu sudah cukup membanggakan saya, walaupun sahabat blog ini tidaklah seramai mana pun. Ada gak orang follow blog ni.

Bukan senang nak menulis. Perlu ada ilham nak buat citer apa.. Saya akui, saya bukanlah orang yang begitu uptodate pasal hiburan,politik... Jadi cerita blog ini semua berkisar apa yang berlaku di sekeliling.

Dah sampai tahap ni, saya rasa nak buat mini contest.. Contest ringan-ringan je. Tunggu da lebih sikit rezeki.. In shaa Allah, kawan..

Rasa semangat nak update pas ni. Cuma kengkangan masa je yang menghalang nak menulis. Da masa malam,mata ini yang tak tahan nak berjaga. Dah 'berusia' katakan... Tak gitu...

No comments: