Monday, August 16, 2010

Nak Pergi Ke Tak???

Salam...

Bestnya bila diri ini mendapat undangan reunion sekolah... Ada gak orang nampak saya ni... 20 November ni majlisnya... Cuma tempat tak pasti lagi. Sebab tengok ramai mana orang yang sudi datang... Tempat mesti yang ekslusif punyer... I bet... Sebabnya kalau ikutkan umur kitorang, mesti dah berkerjaya kan... Tempat mestilah yang superb ler. Saya ni kalau bab reunion2 ni saya alah sikit. Lagipun yang meng'invite' saya ni bukannya rapat ngan saya pun... Dan kebanyakan rakan2 yang dijemput adalah geng2 tukang jemput yang ramai dan saya pun tak rapat sangat... Satu lagi, bagi saya masa reunion ni, masa nak show-off... Yelah keja bagus... Kehidupan yang bagus... Tapi saya??? Hmm... Honestly, saya akan reject invitation tersebut... Saya takder keja bagus... Gaji tak besar... And saya memang takder orang akan kenal ngan saya lagi... Masa skolah pun, saya akui saya bukan budak popular... Nak kata girl next door pun takleh... Sebab girl next door kita mmg tau(kira budak nerd pun popular)... Saya ni kira underdog person... Tak siapa yang akan perasan akan kehadiran saya... Betul tak??? Pendek cerita, saya takkan hadiri mana2 majlis reunion selagi saya tak jadi somebody... I'm still nobody...

Selamat berpuasa n berbuka,geng....

No comments: