Wednesday, June 9, 2010

Wassup Y'all

Salam sejahtera(macam pembaca berita pulak)...
Last entri 16 Mei 2010... Fuhhh... Baru saya sedari, dah dekat sebulan jugak tak updet2 blog. Bayangkanlah blog ni macam bilik kita... Dah tu, kita tinggalkan sebulan dan berkunci(maksudnya dah tentu tak nak orang masuk dan memang takder orang yang akan tolong bersihkan...Hehehheheee...). Mesti berhabuk, mesti dah bertali2 sawang2 lelabah kat bilik... Enough, Maria... Tapi lainnya blog ni... Kalau dah lama tak bukak, punyalah banyak updet2 dari blog2 saya follow... Dah tu, banyak pulak citer2 mereka ni... Bila dah baca blog mereka, terlupa pulak nak updet blog sendiri.. Hahahaa...
Bukan apa, saya ni jarang nak jalan2... Memerap kat Limbang je... Komitmen ngan keja... Tapi kalau saya ada aktiviti, mesti saya share punya...

2 comments:

Unknown said...

Maria Mariani or Maria Mariani...

Unknown said...

maria mariani la...cuma kat sitok malas ku nak ngkah nama first ya...hehehe