Thursday, February 18, 2010

GONG XI FA CAI

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan GONG XI FA CAI buat rakyat Malaysia yang berketurunan Cina... And tak lupa juga, kat my boss,MADAM TIONG KIU LING, GONG XI FA CAI,+ ANGPAU NA LAI.... Hehehehe... Since keja ngan majikan cina, aku banyak belajar banyak benda... Best, satu pengalaman yang amat berharga... Bukan senang2 dapat dari buku... Rugi pulak tak buat praktikal masa studi dulu...Huhuhuuu...
Sempena CNY, bos tutup kedai selama 2 hari je.. Cukuplah dari takde... 2 hari berlalu aku langsung takde pape yang menarik... Aku cuma kat rumah je... Bos aku da ajak gi umah yang buat open house... Aku refuse plak, tak nak... Masa tu, aku kat umah mak cik aku... Rasa bersalah pulak kalau menyusahkan dia amik aku dari umah... Jauh tuhh... Nak gi beraya pun aku takder teman beraya... So, dok kat umah ler jawabnya... Nasib da broadband, boleh gak online.... Huhuhuuu.....

No comments: