Sunday, December 6, 2009

SPEECHLESS....

Hmmm... Ritok aku keja...Walaupun hari Ahad... Aku bukannya keja ofis, jauh gik orang gomen... Aku keja kat kedey bha. Nama jak hari Ahad, boleh assume rame orang datang kedey, tapi nang sunyi lak rasanya... Orang register untuk broadband pun sik rame... Adalah sorang tek... Syukurlah. Auntie padah sari sorang pun ok juak... Target pun sik besar juak. Cukuplah sebulan 25 orang register... Mun banyak gik orang, banyaklah masyuk... Bulan tok slow jak sale... Dapat kita jangka... Bulan 12 nak, bulan orang cuti... Miak skolah cuti, orang keja cekgu pun cuti skali... Bila dah cuti, orang keja gomen nak len pun ada kumpul cuti smata-mata nak cuti sama ngan anak2 yang berskolah. Dah ya gi holiday sama2, gi siney2 lah... Sebablah ya sunyik jak.... Bulan tok rasanya sale kurang. Dekat2 ujung taun, orang spend duit untuk miak bukak skolah kelak... Gik pun dekat2 krismas juak... Huhhh... Boringnya... Bilalah aku nak dapat keja bagus tok... Jeles ku diat member da keta dah... Gaji bagus2... Dapat spend masa bercuti... Tapi aku??? Entah bila... Macam kenak badi jak... Sik kan sekda keja langsung....???? I'm still searching for proper job... Help me.......

No comments: